tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post4626884668576869201..comments2023-09-22T03:22:53.748-07:00Comments on Ας μπουμε σε μια ταξη!: Προσομοίωση - Διαγράμματα στη φυσικήXrysostomoshttp://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-70291950647021440902008-03-11T09:59:00.000-07:002008-03-11T09:59:00.000-07:00Χρυσόστομε, καθόλου δεν πειράζει που δεν το δοκίμα...Χρυσόστομε, καθόλου δεν πειράζει που δεν το δοκίμασες, αρκεί που "δούλεψες" στο μυαλό σου σενάρια εφαρμογής. Επίσης, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ακόμα και ένα applet "διερευνητικού χαρακτήρα" όπως ο κινούμενος άνδρας" μπορεί να αξιοποιηθεί διδακτικά όπως ακριβώς σκέφτηκες: ναι, με βιντεοπροβολέα και κατάλληλες ερωτήσεις για δεκατριάχρονα παιδιά.<BR/>Όσο για τον καθηγητή Διδακτικής που σε έπεισε ότι δεν πρέπει να δημοσιεύεις τίποτα αν δεν το δώσεις σε μαθητή (όπως γράφεις) θα ήθελα να σου πω ότι το ιστολόγιό σου είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων και ιδεών και όχι επιστημονικό περιοδικό με ... κριτές. <BR/>Πάντως, καλό είναι να το δοκιμάσεις όχι μόνο εσύ αλλά και οι συνάδελφοι που παρακινείς να κάνουν το ίδιο.Unknownhttps://www.blogger.com/profile/04171876812817719350noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-83201358667067514062008-03-11T08:49:00.000-07:002008-03-11T08:49:00.000-07:00@ανώνυμος 12.40Προφανώς και δεν με πειράζει που έβ...@ανώνυμος 12.40<BR/>Προφανώς και δεν με πειράζει που έβαλες το λινκ το κεφαλιού σου. Πόσο μάλλον ,όταν το βιντεάκι που πρότεινες μου άρεσε!<BR/><BR/>@ekoltsakis<BR/>Καλή συνέχεια!<BR/><BR/>@jaywalker<BR/>Αμάν πια εσείς οι προγραμματιστές, παντού είστε και ψάχνετε δουλειά!<BR/><BR/>Σοβαρά τώρα, δε νομίζω ότι το συγκεκριμένο χρειάζεται να έχεις βοήθεια από προγραμματιστή για να το κουμαντάρεις. Είναι απλό. Το Powerpoint είναι πολύ πιο δύσκολο.<BR/><BR/>Το θέμα τώρα της δυσκολίας να ξεκουνήσεις οποιονδήποτε εκπαιδευτικό για να εξοικειωθεί με αυτό και εν τέλει να το χρησιμοποιήσει, είναι σημαντικό. Αγάλι αγάλι όμως...<BR/><BR/>@ανωνυμος 7.41<BR/>Πρώτα από όλα να παραδεχτώ ότι ήμουν αρκετά ασαφής στο ποστ μου. Γράφοντας "το δοκίμασα", δεν εννοούσα ότι το δοκίμασα σε περιβάλλον τάξης (που, ναι, αυτή είναι η λογική έννοια του όρου "δοκίμασα", όταν μιλάμε για εκπαιδευτικό υλικό).<BR/><BR/>Περισσότερο το δοκίμασα "παίζοντας", σκεπτόμενος πιθανά σενάρια με τα οποία θα το έβαζα στη τάξη. Σενάρια του τύπου <I>"σας δείχνω την κίνηση του ανθρώπου, μαντέψτε πώς θα είναι τα διαγράμματα"</I> (ή το αντίθετο), ή <I>"προσπαθήστε να κινήσετε τον άνθρωπο ώστε το διάγραμμα ταχύτητας να δείχνει γραμμική αύξηση"</I> κτλ.<BR/><BR/>Προσωπικά, αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον είναι ότι το applet μπορεί να σταθεί και σε διαδικασία "επίδειξης", με τα γνωστά πλεονεκτήματα χρόνου που αυτό συνεπάγεται.<BR/><BR/>Ουσιαστικά δηλαδή δεν έχω και πολύ ισχυρά επιχειρήματα υπέρ του λογισμικού, επιχειρήματα δηλαδή κάποιας σοβαρής αξιολόγησης. (<I>"Αν δεν το δώσεις σε μαθητή, μη δημοσιεύεις τίποτα"</I> έλεγε πριν λίγο καιρό ένας καθηγητής διδακτικής). Απλά διατύπωσα μια πρώτη προσωπική εντύπωση. Θετική.<BR/><BR/>Σχετικά με την ακαταλληλότητα του για τη Β' Γυμνασίου, έχεις δίκιο. Αφού όμως μπορείς να επιλέγεις κάποια διαγράμματα να μην φαίνονται, υποθέτω αφήνεις το διάγραμμα επιτάχυνσης και χρησιμοποιείς μια χαρά το υπόλοιπο, έτσι δεν είναι;Xrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-59473108788155603732008-03-11T07:41:00.000-07:002008-03-11T07:41:00.000-07:00Το applet από το Πανεπιστήμιο του Colorado με τίτλ...Το applet από το Πανεπιστήμιο του Colorado με τίτλο "Ο κινούμενος άνδρας" (όπως το μετέφρασε ο Βαγγέλης) έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά. Δυο σύντομες παρατηρήσεις i) Για τη Β' Γυμνασίου μόνο για τις μεταβολές θέσης μπορούμε να μιλάμε μια και η έννοια επιτάχυνση δεν διδάσκεται πλέον στο Γυμνάσιο. Άρα το applet είναι εκπληκτικό για την Α' Λυκείου.<BR/>ii) Θα χρειαστεί μια συμπλήρωση με τις εφαρμογές που συνοδεύουν το εξελληνισμένο λογισμικό Modellus και αναφέρονται σε "μεταβάσεις" από τις γραφικές παραστάσεις στην κίνηση. <BR/>Από την άλλη, θα ήθελα από τον "ας μπούμε σε μια τάξη" να περιγράψει με δυο λόγια πως το χρησιμοποίησε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-56083524197610216992008-03-11T00:53:00.000-07:002008-03-11T00:53:00.000-07:00Αυτές οι εφαρμογές είναι πολύ ωραίες και πολύ χρήσ...Αυτές οι εφαρμογές είναι πολύ ωραίες και πολύ χρήσιμες. Αν ένας εκπαιδευτικός ερχόταν μαζί με έναν προγραμματιστή, οι δυνατότητες είναι ατελείωτες. Ωραία πράγματα.yannishttps://www.blogger.com/profile/07279267506322594330noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-74090798141412973762008-03-09T13:58:00.000-07:002008-03-09T13:58:00.000-07:00Τιμή μου! Συγχαρητήρια για το εκπληκτικής ποιότητα...Τιμή μου! <BR/>Συγχαρητήρια για το εκπληκτικής ποιότητας περιεχόμενο του "Ας μπούμε σε μια τάξη".<BR/>Καλή συνέχεια...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-45131494678060002972008-03-09T12:40:00.000-07:002008-03-09T12:40:00.000-07:00Thanks για αυτό!(Αλλά και thanks για το μπλογκ σου...Thanks για αυτό!<BR/>(Αλλά και thanks για το μπλογκ σου!!!!!!!)<BR/><BR/>http://www.youtube.com/watch?v=ipzR9bhei_o<BR/>Άσχετο, αλλά ελπίζω δεν πειράζει που το 'βαλα..<BR/>Οπτικοποίηση της μουσικής. Ένας άλλος τρόπος σημειογραφίας της μουσικής.Anonymousnoreply@blogger.com