tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post7807470512787294909..comments2023-09-22T03:22:53.748-07:00Comments on Ας μπουμε σε μια ταξη!: "Μαθαίνω πώς μαθαίνω" - μια δραστηριότηταXrysostomoshttp://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-10623885665279242422011-12-28T03:12:52.457-08:002011-12-28T03:12:52.457-08:00:)
γεια σου Οδυσσέα.
ναι,
Η αξία της έγκειται στο...:)<br />γεια σου Οδυσσέα.<br /><br />ναι,<br /><i>Η αξία της έγκειται στο να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές πώς μαθαίνει καλύτερα ο άνθρωπος</i>.<br /><br />και<br />η αξία της έγκειται στο να συνειδητοποιήσουν <b>όσοι διδάσκουν</b> πώς μαθαίνει καλύτερα ο άνθρωπος :)<br /><br />Μπαϊδεγουέι, κάποιος φίλος με ρώτησε για τρόπους να βοηθήσει το παιδί του (4η Δημοτικού) στην εκμάθηση της ορθογραφίας της ιστορικής γραφής μας. Θα σου στείλω μέιλ.Vasilis Simeonidishttps://www.blogger.com/profile/00413807135358984733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-12316750185894277412011-12-26T02:45:57.395-08:002011-12-26T02:45:57.395-08:00Βασίλη Σ.,
κανένα συμπέρασμα δε βγαίνει. Πείραζα ...Βασίλη Σ.,<br /><br />κανένα συμπέρασμα δε βγαίνει. Πείραζα τον Χρυσόστομο μιας και είμαι σε άδεια ανατροφής. Εννοείται ότι δουλεύει η πρότασή του. Είναι τεκμηριωμένη από δεκάδες έρευνες. Η αξία της έγκειται στο να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές πώς μαθαίνει καλύτερα ο άνθρωπος.Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-69304177432371522352011-12-23T09:01:31.366-08:002011-12-23T09:01:31.366-08:00Το δοκίμασα με μικρή παραλλαγή στις οδηγίες, οι μα...Το δοκίμασα με μικρή παραλλαγή στις οδηγίες, οι μαθητές ήξεραν ότι είναι χωρισμένοι σε δύο ομάδες και τους ζήτησα να θυμηθούν <b>μόνο</b> τις λέξεις που σημειώσαν.<br /><br />Τεμπέλικα σκεφτόμενος πήρα έτοιμη τη σελίδα.<br /><br />Λοιπόν, σε τμήμα της Γ΄ Λυκείου: Όσοι σημείωναν λέξεις με το "εξωτερικό" κριτήριο του "Ε" μπορούσαν να θυμηθούν 2, 3, άντε 5, λέξεις από τις 9. Όσοι σημείωσαν λέξεις με βάση το "εσωτερικό" κριτήριο έδωσαν αποτελέσματα όπως 9/11, 8/8, 10/12, κλπ. Το τμήμα έχει 24 μαθητές.<br />Η συζήτηση για τα αποτελέσματα κινήθηκε σχετικά με τον τρόπο διαβάσματος (απομνημόνευση, κατανόηση, κλπ) και τον τρόπο έκφρασης ("ξένες"- εξωτερικές ιδέες, αφομοιωμένες σκέψεις- προβληματισμός).<br /><br />Παρόμοια και στην Α΄ Λυκείου. (Εκεί όμως οι μαθητές που χρησιμοποίσαν το "εξωτερικό" κριτήριο θυμόταν περισσότερες λέξεις, 4/9, 5/9, αλλά όχι όσες οι συμμαθητές τους που σημείωσαν με κριτήριο ό,τι τους αρέσει).<br /><br />Παρατήρηση και για τα δύο τμήματα. Η ανάκληση των λέξεων στη μνήμη δεν είχε να κάνει με "καλούς" ή "κακούς" μαθητές.<br /><br />Τέλος1, με την άδειά σου θέλω να "κλέψω" την πρόταση και να την αναπαράγω - φυσικά με παραπομπή - στο http://users.sch.gr//symfo/index.htm<br /><br />Τέλος2, ανάλογη δραστηριότητα με λέξεις εδώ http://o-mikron.blogspot.com/2011/03/blog-post.html<br /><br />Τέλος3, τι εννοεί ο Οδυσσέας "δε δούλεψε". Προφανώς και από αυτό βγαίνουν συμπεράσματα (αν δεν εξαρτάται από άλλες μεταβλητές)Βασίλης Σ.http://o-mikron.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-54540219837971009342011-12-13T13:42:58.879-08:002011-12-13T13:42:58.879-08:00Αν δεν κάνω λάθος δουλεύεις με παιδιά μικρότερης η...Αν δεν κάνω λάθος δουλεύεις με παιδιά μικρότερης ηλικίας. Μπορεί αυτό να παίζει ρόλο. Δώσε καμια πληροφορία παραπάνω, μήπως και βγάλουμε άκρη..Xrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-65106131409734113632011-12-13T13:26:27.993-08:002011-12-13T13:26:27.993-08:00Εγώ πάντως το δοκίμασα στην τάξη μου και δε δούλεψ...Εγώ πάντως το δοκίμασα στην τάξη μου και δε δούλεψε.Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-14203486411522190812011-12-13T10:39:35.834-08:002011-12-13T10:39:35.834-08:00καλώς σας βρήκα διονύση!
Κι εγώ ελπίζω να τα λέμε...καλώς σας βρήκα διονύση!<br /><br />Κι εγώ ελπίζω να τα λέμε συχνότερα (έχω βάλει την "υπόσχεση" μου σε τόσα πράγματα, κι εγώ καμιά φορά απορώ πώς προλαβαίνω...)<br /><br />Διάδωσε τη πρόταση, πίστεύω αξίζει τον κόπο <br /><br />+ Στείλε φυσικά ανάδραση αν την εφαρμόσειςXrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-46696994093640346342011-12-13T07:28:40.401-08:002011-12-13T07:28:40.401-08:00Καλή επιστροφή Χρυσόστομε!!!
Μας έχεις λείψει...
Κ...Καλή επιστροφή Χρυσόστομε!!!<br />Μας έχεις λείψει...<br />Και με μια πολύ δυνατή πρόταση!Διονύσης Μάργαρηςhttps://www.blogger.com/profile/11918980095998765849noreply@blogger.com