tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post8519881236115210556..comments2023-09-22T03:22:53.748-07:00Comments on Ας μπουμε σε μια ταξη!: Σου γράφω πάλι από ανάγκηXrysostomoshttp://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-72212443067837762152012-12-17T09:51:57.839-08:002012-12-17T09:51:57.839-08:00Το να είστε ευχαριστημένος μετά το διάβασμα του γρ...Το να είστε ευχαριστημένος μετά το διάβασμα του γράμματος από τους μαθητές σας ενώ έχει αλλάξει κάτι στην εικόνα τους, είναι πολύ θετικό. Όμως, το να διευκρινίζεται ότι θα πάρουν και "καλύτερο" βαθμό κατά τη γνώμη μου είναι λάθος.<br />Οι μαθητές πρέπει να έχουν ως κίνητρο την προσωπική τους ευχαρίστηση και όχι ένα "καλό" ή "κακό" βαθμό.<br />Χρήσιμη η κίνησή σας για το γράμμα αλλά χωρίς το βαθμό.<br />Θα ήταν προτιμότερο να βρεθεί ένας άλλος τρόπος-μορφή αξιολόγησης και όχι ένας "ξερός" βαθμός. Όχι στο "κυνήγι" ενός βαθμού. 'Ένας, προτεινόμενος τρόπος αξιολόγησης είναι το γράμμα σας για κάθε μαθητή. ΑΡΚΕΊ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-13873966922466126852012-03-12T07:41:43.660-07:002012-03-12T07:41:43.660-07:00Κι εσύ, Βρούτε;
Δε δοκιμάζεις καμιά εναλλακτική π...Κι εσύ, Βρούτε;<br /><br />Δε δοκιμάζεις καμιά εναλλακτική προσέγγιση αξιολόγησης μπας και γλιτώσουν οι μαθητές; Δεν ξέρεις τι ζόρι τραβάνε... Τα ακούω από μαθητές μου...<br /><br />Ελπίζω να γράψεις και για τα αποτελέσματα της μεθόδου. Το βασικό είναι πάντως ότι δε μένεις στα διαγωνίσματα, αλλά προσπαθείς να έχεις μια, όσο είναι δυνατόν, σφαιρική εικόνα του παιδιού. Πιστεύω ότι θα πάει καλά.Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-2738900835580033112012-03-10T09:45:01.807-08:002012-03-10T09:45:01.807-08:00βαζω
(τι εννοείς?)βαζω<br />(τι εννοείς?)Xrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-79900268560415188832012-03-10T09:40:25.502-08:002012-03-10T09:40:25.502-08:00Να σε ρωτήσω κάτι, Χρυσόστομε: Εσύ διαγωνίσματα δ...Να σε ρωτήσω κάτι, Χρυσόστομε: Εσύ διαγωνίσματα δε βάζεις;Γιάννης Μιχαηλίδηςhttps://www.blogger.com/profile/15567542450545984862noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-53051570248934251802012-03-10T00:22:59.184-08:002012-03-10T00:22:59.184-08:00Γεωργία,
Μην ανησυχείς, όσα γράφεις είναι πλήρως ...Γεωργία, <br />Μην ανησυχείς, όσα γράφεις είναι πλήρως κατανοητά. Μάλιστα, αν κρίνουμε από τη συνηθισμένη διδακτική πρακτική, αυτό που συζητάμε δεν ειναι καθόλου τετριμμένο: το να στέλνεις γράμμα σε κάθε μαθητή ξεχωριστά, είναι μια πράξη που ελάχιστα υλοποιείται στο ελληνικό σχολείο (δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω).<br />Πάντως είμαι κι εγώ αισιόδοξος ότι μια τέτοια πρωτοβουλία θα εκτιμηθεί από τους μαθητές και θα αποδώσει αποτελέσματα. <br />Όπως πάντα, το αποτέλεσμα θα κρίνει!<br />Καλή συνέχειαXrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-33803800549207483492012-03-09T10:31:14.279-08:002012-03-09T10:31:14.279-08:00Ευχαριστούμε πολύ για τη νέα ανάρτηση του μπλογκ. ...Ευχαριστούμε πολύ για τη νέα ανάρτηση του μπλογκ. <br />Ως μαθήτρια, από όσο θυμάμαι, μου είχε αρέσει πάρα πολύ το σχόλιο του καθηγητή/καθηγήτριας για επίδοση, αντί για έναν σκέτο βαθμό. <br />Επίσης, από όσο θυμάμαι, είχε συμβεί αυτό, αυτό το πράγμα, το να μπει σχόλιο (αντί σκέτου αριθμού ως βαθμού) σε τεστ ( σε τεστ, όχι σε βαθολογία τριμήνου ή τετραμήνου) φορές, σε όλη τη μαθητική μου θητεία, δύο, το πολύ. <br />Νομίζω οτι δεν περνάει απαρατήρητο από τους μαθητές κάτι που να δείχνει το προσωπικό ενδιαφέρον του καθηγητή (κάτι όπως, για παράδειγμα, το καθηγητικό προσωπικό γραπτό σχόλιο για έκαστη μαθητική επίδοση) για την πορεία των μαθητών, παρόλο που η διαπίστωση αυτή εκ μέρους των μαθητών μπορεί να μην εκφραστεί ούτε λεκτικά ούτε με άλλο τρόπο.<br />Θεωρώ πως, αν ήμουν μαθήτρια, θα έδινα σημασία (στο συνοδευτικό του βαθμού μήνυμα του καθηγητή προς εμένα) στην περίπτωση που θα θεωρούσα πως ο καθηγητής με αντιμετώπιζε ως πλάσμα με ισότιμη με αυτόν ανθρώπινη αξία, κι όχι σε αφ' υψηλού αντιμετώπιση εκ μέρους του.<br />Ευχαριστώ για την νέα ανάρτηση, και συγχωρέστε με σας παρακαλώ για τις μεγάλες προτάσεις, δεν ξέρω πόσο κατανοητές είναι, μα είμαι πολύ βιαστική αυτή τη στιγμή και πληκτρολογώ βιαστικά. Σαφώς, είναι γνωστά και είναι τετριμμένα όσα έγραψα σε αυτό το μήνυμα, συγγνώμη για την πολυλογία :-). Ευχαριστώ, να'στε καλά, καλή συνέχεια.Γεωργίαnoreply@blogger.com