tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post2207668817821578585..comments2023-09-22T03:22:53.748-07:00Comments on Ας μπουμε σε μια ταξη!: Προεκλογικό δωράκι ppt: Η επιστημονική Μέθοδος!Xrysostomoshttp://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-4249757364139723562009-10-03T04:41:43.775-07:002009-10-03T04:41:43.775-07:00ΧΑ!
Και πάνω που αναρωτιόμουν: "άραγε τη χρησ...ΧΑ!<br />Και πάνω που αναρωτιόμουν: "άραγε τη χρησιμοποίησε αυτή την παρουσίαση και κανένας συνάδελφος εκτός από μένα;"<br /><br />Να σαι καλά Γιώργο - είσαι από τους λίγους "έτοιμους" να δοκιμάσουν και να αναδράσουν πάνω σε κάτι καινούργιο.<br /><br />Θεωρώ ότι τα σχόλια σου έχουν την ίδια -ή και περισσότερη- σημασία με την κυρίως δημοσίευση. Τα αντιγράφω λοιπόν στο κυρίως μέρος της.Xrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-69192522454712367612009-09-28T09:36:11.369-07:002009-09-28T09:36:11.369-07:00ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ,
ΤΣΟΥΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ "ΚΟΛΑΕΙ&qu...ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ,<br />ΤΣΟΥΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ "ΚΟΛΑΕΙ" ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ" ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΟΠΟΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.<br />ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΠΙΤΥΧΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ<br />Γ. ΦΑΣΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣΓΙΩΡΓΟΣ Φ.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-65278383451328592372009-09-27T07:44:09.623-07:002009-09-27T07:44:09.623-07:00@Γκοτζαρίδης
εννοείται θα τα πούμε, στην ίδια &quo...@Γκοτζαρίδης<br />εννοείται θα τα πούμε, στην ίδια "γειτονιά" ζούμε..<br /><br />@Παπαδάκης Γιάννης<br />Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο: η παρουσίαση που προσφέρω στους συναδέλφους επιβεβαιώνει την κρατούσα άποψη, αυτη της "επιστημονικής μεθόδου".<br /><br />Είναι από τις φορές που το "Ας μπούμε σε μια τάξη" βάζει στην άκρη τα πιστεύω του (ή έστω, τα διατυπώνει ψιθυριστά), προκειμένου να βοηθήσει τους συναδέλφους που, είτε συμφωνούν είτε όχι, πρέπει να διδάξουν "επιστημονική μέθοδο".<br /><br />Υπάρχουν όμως στην παρουσίαση και περιθώρια για κάποια ακόμα χαρακτηριστικά της επιστήμης, όπως ο έλεγχος των μεταβλητών ή το "τυχαίο" . Και φυσικά, υπάρχουν άπειρα περιθώρια σε όποιον συνάδελφο επιθυμεί, να προσθέσει κάποιο άλλο παράδειγμα που θα επιβεβαιώνει/απορρίπτει τα περί μιας και μοναδικής μεθόδου..<br /><br />Συνολικά, ναι, είναι από τις πολλές περιπτώσεις που καλούμαστε να διδάξουμε κάτι που ίσως δεν μας βρίσκει συμφωνους. Υποθέτω ο καθένας έχει κάνει τις επιλογές του...Xrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-67155696538148681642009-09-27T02:50:11.285-07:002009-09-27T02:50:11.285-07:00Χρυσόστομε, όντως σπουδαία παρουσίαση.
Όμως και εκ...Χρυσόστομε, όντως σπουδαία παρουσίαση.<br />Όμως και εκείνη δεν επιβεβαίνει την "κρατούσα άποψη";<br />Παρατήρηση - υπόθεση - πείραμα - επιβεβαίωση ή απόρριψη της υπόθεσης ... νέα υπόθεση - νέο πείραμα - νέα επιβεβαίωση ή νέα απόρριψη ... και στο τέλος η διατύπωση μιας θεωρίας κοινα αποδεκτής;<br />Αυτός ο μονοθεϊσμός όπως πολύ εύστοχα διατύπωσες, με ενοχλεί και εμένα, και με ενοχλεί όχι μόνο επειδή αναφέρεται σε κάθε σχολικό εγχειρίδιο όλων των θετικών επιστημών και είναι τοποθετημένος στην εισαγωγή, αλλά κυρίως επείδη είναι μια μέθοδος που καλείται ο φυσικός, χημικός, βιολόγος να διδάξει ενώ δεν την έχει ακολουθήσει ποτέ, πολύ δε ο μαθητής να την μάθει όταν είναι (σχεδόν) βέβαιο ότι δεν θα την χρησιμοποιήσει ποτέ στην σχολική του ζωή να μην πω σε όλη του την ζωή.<br />Μετά είναι μια μέθοδος που έχω την αίσθηση ότι προτείνεται προς μελέτη, σε αντιπαραβολή με την αριστοτελική προσέγγιση (αν και αυτό δεν αναφέρεται πουθενά) και λιγότερο για να ειδωθεί σαν μια μέθοδος αυτή καθεαυτή.Παπαδάκης Γιάννηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-76503559541253501732009-09-21T08:18:24.442-07:002009-09-21T08:18:24.442-07:00Αγαπητέ Χρυσόστομε
ίσως θα έπρεπε να επικοινωνήσου...Αγαπητέ Χρυσόστομε<br />ίσως θα έπρεπε να επικοινωνήσουμε <br />σε πιο προσωπικό επίπεδο. Η εμπειρία σου στο χώρο θα με βοηθούσε στη προσπάθεια που άρχισα πρόσφατα.<br />Θα χαρώ να τα πούμεχρηστος γκοτζαριδηςhttps://www.blogger.com/profile/01695138807317007645noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-68081120699933010822009-09-16T04:33:20.060-07:002009-09-16T04:33:20.060-07:00Κι εγώ ευχαριστώ, για τα σούπερ σου λόγια..
[ηθικ...Κι εγώ ευχαριστώ, για τα σούπερ σου λόγια..<br /><br />[ηθικό δίδαγμα, η μάθηση ως μίμηση, με άλλα λόγια μπες στο νόημα, πριν μπεις σε τάξη: στο δημόσιο σώζεσαι μόνο αν ζητάς και δίνεις συνεχώς συμβουλές/ιδέες. Και χαμόγελα]<br /><br />Υποθέτω θα τα πούμε σε κανά προάυλιοXrysostomoshttps://www.blogger.com/profile/14408336657401704318noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5785042906077737181.post-24331972104630203272009-09-16T00:17:11.884-07:002009-09-16T00:17:11.884-07:00Δυστυχώς δεν έχω μπει ακόμα σε τάξη (περιμένω τους...Δυστυχώς δεν έχω μπει ακόμα σε τάξη (περιμένω τους διορισμούς των αναπληρωτών και πίνω τον καφέ μου). Ακόμα και χωρίς να έχω ιδέα σε ποια τάξη θα μπω, το υλικό του blog μου είναι εξαιρετικά χρήσιμο στην προετοιμασία :) ευχαριστώ πολύ!Anonymousnoreply@blogger.com