Υπάρχει ένα χρωστούμενο.
Χρωστούμενο σε όλους όσους αφιέρωσαν κομμάτι από το χρόνο τους και απάντησαν στο ερωτηματολόγιο που στήσαμε μαζί με τον Βαγγέλη τον Κολτσάκη, σχετικά με τη χρήση των ιστολογίων από τους Έλληνες εκπαιδευτικούς.
Ακολουθεί η παρουσίαση που έγινε στο συνέδριο διδακτικής της Φλώρινας.
Ξέχασες την υποσημείωση!
Α ναι! Μία υποσημείωση: Σε αυτή την παρουσίαση συμπεριλαμβάνεται ένα μέρος από τα δεδομένα που προκύψαν από τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο. Τα συνολικά δεδομένα δύσκολα θα χωρούσαν σε μια 20λεπτη εισήγηση...
Το σίγουρο είναι ότι το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτά τα δεδομένα μας αφορά όλους και δεν είναι και πολύ μακριά απο όσα με τόσο κόπο τις προάλλες έγραφα εδώ
Χρωστούμενο σε όλους όσους αφιέρωσαν κομμάτι από το χρόνο τους και απάντησαν στο ερωτηματολόγιο που στήσαμε μαζί με τον Βαγγέλη τον Κολτσάκη, σχετικά με τη χρήση των ιστολογίων από τους Έλληνες εκπαιδευτικούς.
Ακολουθεί η παρουσίαση που έγινε στο συνέδριο διδακτικής της Φλώρινας.
Ξέχασες την υποσημείωση!
Α ναι! Μία υποσημείωση: Σε αυτή την παρουσίαση συμπεριλαμβάνεται ένα μέρος από τα δεδομένα που προκύψαν από τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο. Τα συνολικά δεδομένα δύσκολα θα χωρούσαν σε μια 20λεπτη εισήγηση...
Το σίγουρο είναι ότι το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτά τα δεδομένα μας αφορά όλους και δεν είναι και πολύ μακριά απο όσα με τόσο κόπο τις προάλλες έγραφα εδώ
EreynaErwtimatologioFlorina2009
4 σχόλια:
Ακριβώς αυτό το τελευταίο συμπέρασμα είναι και το κομβικό, Χρυσόστομε. Οι συνάδελφοι δεν έχουν καταλάβει την (τεράστια) διαφορά του Web 2.0 από το Web 1.0, τα πλεονεκτήματα (ή και μειονεκτήματά) του πρώτου σε σχέση με το δεύτερο και μάλιστα όσον αφορά τους στόχους και τις μεθόδους που το πρώτο επαγγέλλεται και, σε ένα βαθμό, υλοποιεί. Δεν ευθύνονται κατά τη γνώμη μου αυτοί οι ίδιοι, αλλά η (πάλι τεράστια) έλλειψη επιμόρφωσης. Όσο και αν προσπάθησα/αμε, όσοι συμμετείχαμε, στη διαδικασία επιμόρφωσης Β' επιπέδου σε τόσο μικρό χρόνο δεν "απομαθαίνονται" συμπεριφορές και στάσεις, ακόμα και από μας τους ίδιους, που υποτίθεται είμαστε οι Αρχάγγελοι των Ν.Τ. στην Εκπαίδευση. Ούτε Α.Π. ούτε σχολικά βιβλία ούτε το στυλ των θεμάτων στις Πανελλήνιες βοηθούν σε διαμόρφωση νέων στάσεων. Ενδιαφέρον θα είχε να ρωτήσετε τι πληροφορίες ακριβώς αντλούν από το διαδίκτυο οι συνάδελφοι. Κατά τη γνώμη μου αυτές θα είναι σε μεγάλη πλειοψηφία θέματα φροντιστηριακού τύπου. Δεν φαντάζομαι τι άλλο θα αναζητούν, τη στιγμή που το σχολικό βιβλίο θεωρείται, στην μοναδικότητά του, Ευαγγέλιο και καθορίζει ακόμα και το στυλ και τη μέθοδο διδασκαλίας, τίποτ' άλλο. Χωρίς να θέλω να γκρινιάξω, αν και είμαι λίγο γκρινιάρης;-), ή να είμαι υπερβολικός, ένα νέο σχολικό βιβλίο φέρνει ολόκληρη μεταρρύθμιση στην Εκπαίδευσή μας, βλ. τι έγινε με τα σχολ. βιβλία Φυσικής ή Ιστορίας. Άρα κατά τη γνώμη μου πριν απ' όλες τις ερωτήσεις θα έπρεπε να γίνει μια και μοναδική: Τι καινούργιο φέρνει το Web 2.0 στη διδασκαλία; Υποθέτω ότι η μεγάλη πλειοψηφία θα απαντούσε ΔΞ/ΔΑ. Κι γι' αυτό, όπως προανέφερα, δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί.
Καλησπέρα. Διάβασα κάτι και νομίζω ότι είναι σημαντικό να το δειτε, ίσως και να ασχοληθειτε μαζί του.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=273340&dt=12/06/2009
Αγαπητέ δημιουργέ του ιστολογίου,
έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που δημοσιεύσατε το τελευταίο post.
Θα χαρώ πολύ όταν δω ανάρτησή σας.
Παρόλα αυτά το ιστολόγιο έχει πλούσιο
εκπαιδευτικό υλικό!!!
Δημοσίευση σχολίου