Και ναι λοιπόν διαδικτυακέ μου φίλε,
επιτρέπεται να αντιγράψεις κείμενα αυτού του blog,
αρκεί να κάνεις σαφή αναφορά στη πηγή:

didaskw.blogspot.com

Καλό διάβασμα...

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

Ερωτηματολόγιο για τα ιστολόγια στην εκπαίδευση: Τα αποτελέσματα

Υπάρχει ένα χρωστούμενο.

Χρωστούμενο σε όλους όσους αφιέρωσαν κομμάτι από το χρόνο τους και απάντησαν στο ερωτηματολόγιο που στήσαμε μαζί με τον Βαγγέλη τον Κολτσάκη, σχετικά με τη χρήση των ιστολογίων από τους Έλληνες εκπαιδευτικούς.

Ακολουθεί η παρουσίαση που έγινε στο συνέδριο διδακτικής της Φλώρινας.

Ξέχασες την υποσημείωση!

Α ναι! Μία υποσημείωση: Σε αυτή την παρουσίαση συμπεριλαμβάνεται ένα μέρος από τα δεδομένα που προκύψαν από τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο. Τα συνολικά δεδομένα δύσκολα θα χωρούσαν σε μια 20λεπτη εισήγηση...

Το σίγουρο είναι ότι το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτά τα δεδομένα μας αφορά όλους και δεν είναι και πολύ μακριά απο όσα με τόσο κόπο τις προάλλες έγραφα εδώ


EreynaErwtimatologioFlorina2009 EreynaErwtimatologioFlorina2009 xrysostomos

buzz it!

4 σχόλια:

Stergios Nastopoulos είπε...

Ακριβώς αυτό το τελευταίο συμπέρασμα είναι και το κομβικό, Χρυσόστομε. Οι συνάδελφοι δεν έχουν καταλάβει την (τεράστια) διαφορά του Web 2.0 από το Web 1.0, τα πλεονεκτήματα (ή και μειονεκτήματά) του πρώτου σε σχέση με το δεύτερο και μάλιστα όσον αφορά τους στόχους και τις μεθόδους που το πρώτο επαγγέλλεται και, σε ένα βαθμό, υλοποιεί. Δεν ευθύνονται κατά τη γνώμη μου αυτοί οι ίδιοι, αλλά η (πάλι τεράστια) έλλειψη επιμόρφωσης. Όσο και αν προσπάθησα/αμε, όσοι συμμετείχαμε, στη διαδικασία επιμόρφωσης Β' επιπέδου σε τόσο μικρό χρόνο δεν "απομαθαίνονται" συμπεριφορές και στάσεις, ακόμα και από μας τους ίδιους, που υποτίθεται είμαστε οι Αρχάγγελοι των Ν.Τ. στην Εκπαίδευση. Ούτε Α.Π. ούτε σχολικά βιβλία ούτε το στυλ των θεμάτων στις Πανελλήνιες βοηθούν σε διαμόρφωση νέων στάσεων. Ενδιαφέρον θα είχε να ρωτήσετε τι πληροφορίες ακριβώς αντλούν από το διαδίκτυο οι συνάδελφοι. Κατά τη γνώμη μου αυτές θα είναι σε μεγάλη πλειοψηφία θέματα φροντιστηριακού τύπου. Δεν φαντάζομαι τι άλλο θα αναζητούν, τη στιγμή που το σχολικό βιβλίο θεωρείται, στην μοναδικότητά του, Ευαγγέλιο και καθορίζει ακόμα και το στυλ και τη μέθοδο διδασκαλίας, τίποτ' άλλο. Χωρίς να θέλω να γκρινιάξω, αν και είμαι λίγο γκρινιάρης;-), ή να είμαι υπερβολικός, ένα νέο σχολικό βιβλίο φέρνει ολόκληρη μεταρρύθμιση στην Εκπαίδευσή μας, βλ. τι έγινε με τα σχολ. βιβλία Φυσικής ή Ιστορίας. Άρα κατά τη γνώμη μου πριν απ' όλες τις ερωτήσεις θα έπρεπε να γίνει μια και μοναδική: Τι καινούργιο φέρνει το Web 2.0 στη διδασκαλία; Υποθέτω ότι η μεγάλη πλειοψηφία θα απαντούσε ΔΞ/ΔΑ. Κι γι' αυτό, όπως προανέφερα, δεν ευθύνονται οι εκπαιδευτικοί.

Independent είπε...

Καλησπέρα. Διάβασα κάτι και νομίζω ότι είναι σημαντικό να το δειτε, ίσως και να ασχοληθειτε μαζί του.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=273340&dt=12/06/2009

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ δημιουργέ του ιστολογίου,
έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που δημοσιεύσατε το τελευταίο post.
Θα χαρώ πολύ όταν δω ανάρτησή σας.

Εκπαιδευτικός είπε...

Παρόλα αυτά το ιστολόγιο έχει πλούσιο
εκπαιδευτικό υλικό!!!

Τα δημοφιλεστερα μαθηματα