Και ναι λοιπόν διαδικτυακέ μου φίλε,
επιτρέπεται να αντιγράψεις κείμενα αυτού του blog,
αρκεί να κάνεις σαφή αναφορά στη πηγή:

didaskw.blogspot.com

Καλό διάβασμα...

Παρασκευή, 16 Μαΐου 2008

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: τα παράπονα μας

Είναι εδώ και αρκετό καιρό που έχει αρχίσει να με ενοχλεί το γεγονός ότι δεν έχω τη δυνατότητα επικοινωνίας που θα ήθελα με ορισμένα ιστολόγια του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου από εδώ και στο εξής θα γράφω μόνο τα αρχικά: "ΠΣΔ"

Βλέπετε, εργάζομαι στην ιδιωτική εκπαίδευση. Και τις παροχές του ΠΣΔ μπορούν να χρησιμοποιούν μόνο οι συνάδελφοι της δημόσιας εκπαίδευσης.

Θα περιγράψω λοιπόν τί ακριβώς με ενοχλεί.

Ας πούμε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όσον αφορά το ότι δεν μπορώ να έχω το ιστολόγιο μου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ενώ πάντως μου έχει δοθεί η δυνατότητα να μπαίνω σε σχολική τάξη - παράξενο ε;

Ας πούμε ότι είναι "μικρό το κακό".

Αλλά να μην μπορώ να αφήσω το σχόλιο μου σε ιστολόγια του ΠΣΔ;

Διαβάζω ας πούμε στο goutouloudi's blog μία εργασία, η οποία έχει ανατεθεί σε κάποιους (δε βρήκα στοιχεία σε ποιους ακριβώς, αλλά νομίζω ότι αυτό δεν έχει σημασία). Στην εργασία αυτή αναφέρεται και το ιστολόγιο που διαβάζεις τώρα. Αντιγράφω:

Επισκεφτείτε ιστολόγια (blogs) εκπαιδευτικών (π.χ. http://sofia-esperanza.blogspot.com/ ή «Ας μπούμε σε μια τάξη» http://didaskw.blogspot.com/) που λειτουργούν ως χώροι έκφρασης / προβληματισμού, και δημοσίευσης πληροφοριακού / εκπαιδευτικού υλικού.

Σημειώστε δύο χαρακτηριστικά που σας φάνηκαν ενδιαφέροντα και χρήσιμα

Λοιπόν.

Όσοι έχουν έστω και μικρή εξοικείωση με τα ιστολόγια, αναγνωρίζουν ότι μια τέτοια αναφορά είναι τουλάχιστον τιμητική. Όχι μόνο επειδή το "Ας μπούμε σε μια τάξη" επιλέγεται από ένα ευρύ και σε πολλές περιπτώσεις αξιόλογο σύνολο ιστολογίων αλλά και επειδή στη συνέχεια ανατίθεται ως εργασία ο εντοπισμός "ενδιαφέροντων και χρήσιμων χαρακτηριστικών" του. Και εγώ θέλω αυτή τη στιγμή να πω ένα "ευχαριστώ".

(είναι εκνευριστικό να μη μπορείς να πεις "ευχαριστώ")

Ή ας πούμε εντοπίζω το ιστολόγιο του Παντελή Μπαζάνου με άφθονο υλικό και άποψη για τη διδασκαλία της φυσικής στο οποίο βρίσκω ένα σωρό ενδιαφέρουσες σκέψεις και προτάσεις για τη δουλειά που και εγώ κάνω. Και θέλω να πω τη γνώμη μου για αυτές τις σκέψεις.

(είναι εκνευριστικό να μη μπορείς να πεις μια γνώμη)

Ή διαπιστώνω ας πούμε ότι το ένα δέκατο των επισκέψεων του "Ας μπούμε σε μια τάξη" γίνεται από εκπαιδευτικούς του ΠΣΔ. Και βλέπω μια δυναμική σε όλη αυτή την ιστορία.

(είναι εκνευριστικό μια τέτοια δυναμική να την εμποδίζεις για όποιο λόγο κι αν το κάνεις)



buzz it!

7 σχόλια:

ggia είπε...

επειδή δεν ασχολούμαι με το πανελήνιο σχολικό δίκτυο.. δεν ήξερα ότι υποστηρίζουν και blogs..

Αν θες τον δικό μου λογαριασμό μπορώ να στο δώσω να σηκώσεις κανένα εκπαιδευτικό blog ;-).

Με είχε τσαντίσει το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο παλιά (πριν 3 χρόνια) που το είχα δοκιμάσει για σύνδεση internet.. όπου εκτός από ότι ήταν dialup είχες περιορισμό στις ώρες που μπορούσες να συνδέεσαι στο internet.

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ θέλησα να σχολιάσω. Μου ζητήθηκε εγγραφή και, όταν πήγα να την κάνω, δεν προβαλλόταν η σελίδα.
Κρίμα, γιατί θα μπορούσε να λειτουργήσει πολύ πιο αποτελεσματικά και ουσιαστικά.
( Τώρα, μην τα ξαναλέμε: η εκπαίδευση σε ευχαριστεί για τις αναρτήσειςσου! )

ekoltsakis είπε...

Xrysostome, έχεις δίκιο, αυτή η μη δυνατότητα του ΠΣΔ έρχεται σε αντίθεση με τις δυνατότητες του web 2.0. Κάποτε θα γίνει και αυτό, αλλά γνωρίζεις πολύ καλά πιστεύω τις πιθανές αντιδράσεις πολλών στο άνοιγμα όλων των θυρών για την είσοδο της ιδιωτικής εκπαίδευσης στα της "δημόσιας" εκπαίδευσης.
Υπομονή, μέχρι τα πράγματα να "ωριμάσουν".
Όσο για το "ευχαριστώ" που νιώθεις ότι πρέπει να πεις, κράτα το καλύτερα, καθώς -όπως πας- θα είναι σύντομα τόοοσες πολλές οι αναφορές σε σένα, που δεν θα προλαβαίνεις να ευχαριστείς. Το παράπονο που εξέφρασες, μάλλον αρκεί.
Πάντως, το ΠΣΔ φαίνεται να προσπαθεί, πάντα βέβαια μέσα στα όρια που του τίθενται. Στείλε τους αν θες ένα e-mail...

Δαπόντες Νίκος είπε...

Χρυσόστομε, οι λεπτομέρειες τελικά είναι πιο σημαντικές... έχεις απόλυτο δίκιο. Κάνε πρώτα ότι σου συνέστησε ο Βαγγέλης και μετά την απάντησή τους βλέπουμε τι θα κάνουμε. Με την ευκαιρία, θάθελα να σου πω ότι έφτιαξα το ιστολόγιο μου στο blogspot γιατί ως συναταξιούχος φοβήθηκα ότι κάποια στιγμή θα μου κόψουν το sch που διατηρώ ακόμα. Με ενδιαφέρει το θέμα και σε παρακαλώ ενημέρωσέ μας.

physiart είπε...

Χρυσόστομε, είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι μία καθιερωμένη διαδίκασία στο ΠΣΔ και δεν επιλέγεται από τον εκάστοτε δημιουργό του blog; To λέγω αυτό διότι το blogspot έχει μία τέτοια επιλογή που επιτρέπει να σχολιάσουν μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες. Δεν είμαι χρήστης του ΠΣΔ διότι και εγώ είμαι στην ιδιωτική εκπαίδευση, αλλά πιστεύω ότι εκεί πέρα γίνεται σημαντική δουλειά.

skylimit είπε...

Αγαπητέ κύριε,
Το ΠΣΔ είναι ένα δίκτυο το οποίο ενδιαφέρεται σε μεγάλο βαθμό να διασφαλίσει την ασφάλεια των χρηστών του. Εγεγγραμμένοι χρήστες είναι όχι μόνο οι σχολικές μονάδες, αλλά και οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές!
Η ανάρτηση σχολίων από μή πιστοποιημένους χρήστες σε ιστολόγια χρηστών του ΠΣΔ (μεταξύ των οποίων και των μαθητών), ενδέχεται να δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα στους χρήστες. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και κακόβουλοι χρήστες του διαδικτύου που δεν θέλουν να πουν απλά ένα "ευχαριστώ" ή ένα "μπράβω". Για το λόγο αυτό το ΠΣΔ εκ των πραγμάτων προβαίνει σε αυτό τον περιορισμό.

skylimit είπε...

Σε συνέχεια του προηγούμενου σχολίου μου, θα ήθελα να σας αναφέρω επιπλέον ότι στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Εφ' όσον δημιουργήσετε το λογαριασμό σας στο ΠΣΔ μπορείτε να αναρτήσετε τα σχόλιά σας στα ιστολόγια των χρηστών του ΠΣΔ.

Τα δημοφιλεστερα μαθηματα