Και ναι λοιπόν διαδικτυακέ μου φίλε,
επιτρέπεται να αντιγράψεις κείμενα αυτού του blog,
αρκεί να κάνεις σαφή αναφορά στη πηγή:

didaskw.blogspot.com

Καλό διάβασμα...

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Στα παιχνίδια παρών!

Όταν πρωτομπήκα σε αυτή την παράξενη blog-όσφαιρα, δεν είχα ιδέα ότι οι bloggers παίζουν και διάφορα παιχνίδια μεταξύ τους.

Τώρα πια το έχω μάθει. Η απορία μου βέβαια είναι πώς τα καταφέρνουν και προλαβαίνουν...

Τέλος πάντων.

Ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα της αγαπητής astropeleki,
ιδού που θα ήθελα να δω ξανά... γραμμένο το όνομα μου:

buzz it!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα με πήγες πίσω γύρω στα 6χρόνια!!! Βρε βρε το αγαπημένο μας απουσιολόγιο! Πάλι κοπάνα στα μαθηματικά Χρυσόστομε;;;;;;;; :P

Με έκανες και θυμήθηκα τα μαθητικά και χαμογέλασα :)

Ινδιάννα είπε...

Πλάκα κάνεις! Απουσία στα μαθηματικά;! Καλά στα αρχαία, καλά στα θρησκευτικά. Στα μαθηματικά; Δεν το περίμενα αυτό από εσένα. Μα πού πάει αυτός ο κόσμος επιτέλους; :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Εμ, όποιος είναι της θετικής κατεύθυνσης, δε θα' θελε να είναι κοπανατζής από τα μαθηματικά και τα συναφή θετικά φυσικοχημείες :P

vagnes είπε...

Την απουσια σου στα μαθηματικα μπορουμε να σου την δικαιολογησουμε αν ερθεις στους "φακελους προτασεων" για την παιδεια και μας πεις το μαθημα σου, τις αποψεις και προτασεις σου για την επιλυση των προβληματων της εκπαιδευσης.
http://efakeloi.blogspot.com/

Ινδιάννα είπε...

την πάτησες κοπανατζή, πάλι για δουλειά σε "χώσανε" (όπως βλέπω απ' τον vagnes)-χα χα!

fisherman είπε...

Δασκαλε σε περικυκλώσαμε να έρθεις να διαβάσεις τους φακέλους...
http://efakeloi.blogspot.com !!!

Xrysostomos είπε...

Κάνετε λάθος όσοι νομίζετε ότι επειδή η ειδικότητα μου είναι φυσικός, σε όλα τα φυσικομαθηματικά του σχολείου έδινα τη "δέουσα" σημασία. Και κοπάνες είχαμε, και αντιγραφές, και "σεπτεμβριανές" περιπέτειες μάλιστα...

Γι' αυτό και θέλω να ξαναδώ το όνομα μου στο απουσιολόγιο. Γιατί πλέον μπορεί να μην υπάρχει απουσιολόγιο, αλλά οι απουσίες είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνουν...

Σχετικα με τους φακέλους, τους είχα δει πριν με ειδοποιήσετε. Σημειώστε όμως ότι είμαστε στα τέλη του τριμήνου και τρέχω για ένα σωρό υποχρεώσεις. (Δεν πρόσεξε κανείς ότι μειώθηκε πολύ και ο ρυθμός των αναρτήσεων σε αυτό το blog;)

Τέλος πάντων, θα περάσω να πω τη γνώμη μου, αυτό μπορώ να το υποσχεθώ. Από τώρα όμως μπορώ να πω ότι μου φαίνεται αξιολογότατη η προσπάθεια σας. Keep the spirit

Ανώνυμος είπε...

Η α[πυσία σου ήταν αισθητή ;)

Τα δημοφιλεστερα μαθηματα