Και ναι λοιπόν διαδικτυακέ μου φίλε,
επιτρέπεται να αντιγράψεις κείμενα αυτού του blog,
αρκεί να κάνεις σαφή αναφορά στη πηγή:

didaskw.blogspot.com

Καλό διάβασμα...

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

H διαχείριση της τάξης (ΙΙ)

Τέρμα πια τα βάσανα.

Το μπλογκ "Ας μπούμε σε μια τάξη" βρήκε τη λύση στο πρόβλημα που ταλαιπωρεί χιλιάδες εκπαιδευτικούς!


Αν τα πρώτα δευτερόλεπτα μέσα στην τάξη σου θυμίζουν εφιάλτη, τότε μην ανησυχείς. Το παρακάτω βίντεο, προερχόμενο από το μακρινό Τέξας (ήρθε σε εμάς μέσω του ελληνικού blog Hey Teacher), προτείνει νέες παιδαγωγικές μεθόδους που δίνουν λύσεις για την εύκολη μετατροπή του "χάους" σε "τάξη"
σύμφωνα πάντα με το κλίμα της εποχής...

Καλή θέαση!

buzz it!

7 σχόλια:

Lina είπε...

=ΡΡ (ομολογώ ότι το εχω ονειρευτεί κάποιες φορες)

η Λίτσα είπε...

Μη δίνεις ιδέες….

spyridoula είπε...

μπρρρρρρρρ

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που έψαχνα, το βρήκα.... Αν το δοκιμάσουμε με ψεύτικα σφαιράκια, λες να μας πάνε και πάλι μέσα;;;;; :p :p :p :p

Τόσο πολύ μου άρεσε, που το έβαλα και στο μπλογκ μου χεχεχε

Ο ποιητής της πλατείας είπε...

μακρυα...

Hey Teacher είπε...

xexe...an to piesoume ligo akoma to zitima,mporei na proothithi kai sto ypourgio!!

pantos stin taxi mou tha ekane doulia!

ektmisa tin enimerosi-ta leme!!

ps. ydroxoos kai ekpaidetikos-ma tosa koina!

Ανώνυμος είπε...

Ούτε γι' αστείο!!! Μου φαίνεται πως στις Η.Π.Α. μετά τους μαθητές θ'αρχίσουν να οπλοφορούν και οι δάσκαλοι...

Τα δημοφιλεστερα μαθηματα